woensdag 2 november 2011

Prototype

Ik heb dus een soort verpakking gemaakt waar ik mijn lasagne terug kan in steken nadat die uit de oven komt en zodanig dat die verpakking als een soort van isolatie dient.  Bij het maken van mijn prototype heb ik enkele manieren uitgetest hoe ik de lasagne op een soort van verhoogje in de verpakking kan steken zodanig dat de bodem de verpakking niet raakt, je je niet verbrand en dus comfortabel kan eten.

Dit is mijn definitief ontwerp. Ik heb een soort van klepjes ontworpen die je kan open klappen en dan kan je daar je lasagne op zetten waardoor die niet meer de bodem raakt.

Mijn prototype is in karton gemaakt. Dit is niet het juiste materiaal wat ik wou maar het trekt er goed op. Met een soort va coating zou het karton waterdicht zijn en in de oven en microgolf kunnen.


Hier zie je hoe ik te werk ben gegaan.


Als de lasagne er op staat, zie je dat hij de bodem niet raakt.

Ook heb ik een soort van plooitje gemaakt om de lasagne beter te kunnen vastpakken.



Zo zal de lasagne in de verpakking zitten met de klepjes opgeklapt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten