woensdag 30 november 2011

Bespreken van concept

Ik zou dus graag kiezen voor het maken van speelgoed da iets te maken heeft met bomen.
Je kan het er misschien inhangen, er rond binden, van boom tot boom hangen (soort van survival parkour) of tegen een boom laten steunen. Dit ga ik later nog meer specificeren.

Doelgroep









Van doelgroep heb ik meerdere kinderen tussen (5 en 10 jaar )gekozen die elkaar kennen. Dit kan dus een groepje vrienden zijn, mensen van een jeugdbeweging, een klas of wijk of buurt kinderen. Ze gaan er met verschillende kinderen kunnen op spelen, het samen kunnen maken of elkaars hulp nodig helpen om iets te kunnen bekomen.





Het speeltuig dat ik zou willen maken kan ofwel door de kinderen zelf opgesteld  of gemaakt worden (denk aan modulaire dingen) of door de ouders of begeleiders (soort van survival parcours).






Omgeving


Ik zou graag iets maken dat tussen twee bomen kan ophangen, aan een grote horizontale taken kan ophangen of misschien met een steun naast de boom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten