woensdag 19 oktober 2011

Interview

Interview met Jolien

Van welke merken eet jij soms lasagne?
-Vaak koop ik mijn lasagne in de aldi omdat die goedkoop is. Ook brengt mama soms Come a Casa lasagne mee. Af en toe koop ik die ook wel.

Eet je vaak lasagne?
Ja toch wel één keer per week denk ik. En is het niet thuis, dan is het op mijn kot.

Op welke wijze en hoe maak jij je lasagne klaar?
-Ik leg het op een bordje en steek het dan in de microgolf.

Hoe en waar eet je het op?
-Ik snij het altijd en eet het dan op men mes een vork op een bordje. Meestal eet ik het in mijn zetel op omdat dit leuk is.

Waarom eet je het op die manier?
-Uit ene bakje eten is wel leuker vind ik maar ik kan dit niet doen omdat ik geen oven heb.

Heb je altijd genoeg of is er soms over?
-Ja de kleine portie vind ik wel genoeg voor mij. En ik krijg het altijd wel op.

Wanneer eet je je lasagne?
-Meestal eet ik het ‘s avonds op want ‘s middags duurt het te lang om dit klaar te maken en op te eten.

Eet je lasagne als een volwaardige maaltijd of eerder als een snack of “rap rap” eten?
-Ja ik vind dit wel een volwaardige maaltijd.

Hoe denk jij over coma a casa?
Ik vindt coma a casa lekkere lasagne. En veel kaas vind ik ook zeer fijn. Het is een mooie verpakking van de lasagne.

Waarom kies je voor Come a Casa?
Omdat mama die vaak meebrengt voor mij. Het is een aantrekkelijke verpakking en natuurlijk zeer lekker.

Wat vindt je goed of slecht aan de verpakking?
-De verpakking is niet zo enorm stevig bij die grotere maar ik koop meestal die kleintjes. Ik vindt de smaak goed en veel kaas. Het is jammer dat ik het altijd uit het bakje moet doen omdat ik een microgolf heb. Het is wel nogal duur vind ik. Als het warm is kan je het ook niet zo goed vastpakken.


Wat zou er verbeterd kunnen worden volgens jou?
- Een doosje dat je ook in de microgolf kan steken vind ik wel een goed idee want op kot heb ik enkel een microgolf.

1 opmerking:

  1. Ik mis hier een duidelijke Activity listing en ook de samenvatting van je interview. Zijn er foto's filmpjes ? Kijk in uw samenvating naar Patterns, Opportunities... Zie Kick-off ppt op Leho

    BeantwoordenVerwijderen