woensdag 26 oktober 2011

Film opname

Ik had een probleempje met het uploaden van mijn filmpje.
Ik heb jolien gefilmd tijdens het eten van de lasagne en wat ze met de verpakking doet.


Zoals je ziet sukkelt ze om de verpakking mooi open te krijgen. Met de hand lukt het niet want er is geen "flapje" aan. Met een vork krijgt ze uiteindelijk toch de verpakking open. vervolgens kan ze ze in één keer uit het potje halen en mooi op het bord leggen. Nog de laatste restjes er bij doen en de lasagne kan ik de oven.


Het bord is veel te warm dus gaat ze een handdoek gaan halen om het comfortabel vast te pakken.
Het bord staat niet al te stevig op haar schoot en er morste bijna lasagne op haar been.

 Conclusie:

Jolien eet graag in haar bed dus een soort van isolerend doosje om je niet te verbranden en dat stabiel staat zo handig zijn. Ook doet ze niet graag de afwas dus een mooier ogend doosje waar je ook uit kan eten lijkt me goed. Omdat ze de lasagne in de microgolf steekt, wil ik het doosje uit karton ofzo maken.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten