vrijdag 21 oktober 2011

Inspiratie


Mijn inspiratie heb ik uit verschillende dingen gehaald. 

De verpakking van Boursin leek me wel
een leuk idee om op verder te werken.
                                                                         


Het principe van een balg vond ik ook wel leuk. Als je die balg verticaal hebt, dan kan je die naar beneden schuiven en komt je lasagne er uit.

Bij een tulp heb je de blaadjes die mooi open vouwen.Misschien kan ik ook zo'n verpakking maken in segmenten
Hier heb je een voorbeeld van een aluminium verpakking waar een randje aan is. Dit zorgt voor extra stevigheid en je kan het makkelijker vastpakken.

Fasfood wordt vaak in karton verpakt omdat dit goedkoop is. Eigenlijk vind ik een kartonnen verpakking zelfs veel mooier dan plastic of aluminium.
 Ook biologisch afbreekbare materialen vind ik interessant om met te werken.

Een verpakking in bakpapier om het makkelijk er uit te halen is ook makkelijk.

Nog enkele organische verpakkingen

Hier zie je enkele voorbeelden van alternatieve soorten verpakking. Dit vind ik zeer leuk om inspiratie uit te halen.


 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten